Wednesday, June 21, 2006

"Μαραμένο φιλί"

Ελαιογραφία σε καμβά (60x50 cm)

5 Comments:

Blogger bombalarina said...

Συγνώμη αν ρωτάω το αυτονόητο, αλλά δικά σου είναι τα έργα??

14 June, 2006 22:57  
Blogger ΕΙΡΗΝΗ ΣΠΥΡΙΔΑΚΗ said...

Ναι :-)

15 June, 2006 03:29  
Anonymous Anonymous said...

Καλησπέρα, Ειρήνη!! Είσαι καλά; Είδα τα έργα σου.. Έχουν κατι ιδιαιτερο.. Με όλη μου την ειλικρίνια είναι υπέροχα!! Σε ποιο να πρωτοαναφερθώ.. Στα "Δίδυμα Φεγγάρια", στο "Ζωηλατώντας", στην "Εξωσωματική Ταυτοποιήση". Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο.. Με εντυπωσίασαν πολύ και οι ονομασίες των έργων και το λογοπαίγνιο που γίνεται.. Συνέχισε!! Δεν είμαι ειδική αλλά νομίζω δεν πρέπει να αφήσεις ανεκμετάλλευτο το ταλέντο αυτό!! Καλό βράδυ και συγγνώμη για το ακατάλληλο της ώρας!! Θάλεια

17 June, 2006 02:50  
Anonymous Anonymous said...

Πολύ ενδιαφέροντα έργα. Ούτε εγώ είμαι ειδικός αλλά μπορώ να πω τι μου αρέσει και τι όχι. Συγχαρητήρια.

19 June, 2006 15:09  
Anonymous Anonymous said...

ΕΙΡΗΝΗ, ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ,ΠΙΣΤΕΥΩ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΗ ΣΟΥ Η ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ,ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΣΟΥ!!

21 June, 2006 13:02  

Post a Comment

<< Home