Thursday, January 04, 2007

Πύλη Αγίου Γεωργίου Ενετικών Τειχών Ηρακλείου








9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Έκανα μια μικρή επίσκεψη στον χώρο χτές.
Πιστέψτε με , οι φωτογραφίες είναι από τις λίγες φορές, που δεν αποδίδουν παρά ελάχιστο από την ομορφιά των έργων της καλλιτέχνιδος και του χώρου.
Είμαι υπερήφανος που μια συμπατριώτισσα μου παράγει πολιτισμό, παράγει τέχνη, στον τόπο που μεγάλωσα και αγαπώ.
Εύγε

04 January, 2007 10:06  
Anonymous Anonymous said...

Πανέμορφα έργα! Πανέμορφος χώροs....
Δυστυχώς η Κρήτη είναι μακρινός προορισμός για μένα :-(
Καλή επιτυχία!

04 January, 2007 11:45  
Anonymous Anonymous said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΧΑΖΕΥΩ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ‘’ΕΠΕΣΑ ’’ ΠΑΝΩ ΣΟΥ

ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΕΚΘΕΣΗ ΤΟ ΙΔΙΟ

ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ? ΧΑΘΗΚΑΜΕ !!

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ

ΜΑΝΟΛΗΣ ΧΟΥΡΣΑΝΙΔΗΣ

06 January, 2007 13:48  
Anonymous Anonymous said...

Kαλησπέρα!Από κλικ σε κλικ έπεσα πάνω στο σάιτ και χάζεψα τα έργα σου , πολύ όμορφα και ενδιαφέροντα είναι.
Έχουμε κ κοινό επίθετο.
Τις ευχές μου.
Γιάννης

08 January, 2007 19:59  
Blogger μαριάννα said...

Ειρήνη μου, πιστεύω ότι η έκθεσή σου θα μείνει στη μνήμη των επισκεπτών της για χρόνια...
Είδα τις φωτογραφίες του εκθεσιακού χώρου και αληθινά αναγάλλιασε η ψυχή μου. Συγκινήθηκα. Ότι καλύτερο μπορούσα να φανταστώ που θα αναδείκνυε τα έργα σου όπως τους αξίζει.
Φαντάζομαι τα σχόλια και τις κριτικές και χαμογελάω...
Σου εύχομαι πάντα επιτυχίες που άλλωστε τις θεωρώ δεδομένες.

14 January, 2007 13:08  
Anonymous Anonymous said...

Πρόσθεσέ με στους θαυμαστές σου. Εν αρχή ην η καλαισθησία. Αυτό ''τραβάει'' αρχικά. Τα υπόλοιπα θέλουν χρόνο.
Τους χαιρετισμούς μου.
Θανάσης

14 January, 2007 19:24  
Anonymous Anonymous said...

A panorama of inner photographic sensuality; A photogenic healing. give me more,and more to my psychic eyes
thalasa7
thalasa7@yahoo.com

Nick Lisgaris
atlanta. USA

15 January, 2007 00:36  
Blogger Θ. Βοριάς said...

Καλησπέρα Ειρήνη, συγχαρητήρια!

22 January, 2007 20:14  
Anonymous Anonymous said...

Προφάνως πανέμορφα, προφάνως αδαής εγώ για να πώ περισσότερα.

Πάμε για το επόμενο ...

Φιλιά και στους 2 σας.

26 January, 2007 23:10  

Post a Comment

<< Home